Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zuczek83 | użytkownik

imię i nazwisko adresWro i K-lin zarejestrowany10.07.2005 @17:21:58 ostatnio na stronie20.10.2016 @23:46:56

Wiecej vlepkowych akcji


treść została z premedytacją usunięta

Świat jest do dupy więc mój stosunek do niego jest analny

Spotyka się dwóch czechów jeden do drugiego:
- Slyszałem, że założyłeś kwartet.
- Tak dobrze słyszałeś.
- Ilu was tam gra?
- Trzech.
- A kto?
- Ja z bratem.
- Masz brata?
- Nie



http://www.lastfm.pl/user/zuczek83/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.krowa.eu Gadu-Gadu1843108
digarty47 komentarze3476 posty na forum345

komputer / sprzęt
zalany wiec posucha [pozatym wywalilo caly opis k_u_p_a]

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^CheshireCat    23.07.2006 @22:12:11
nie znam
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @22:06:17
to się połóż i poczytaj
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @22:00:15
RZadko jak już :D
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @21:53:04
mi to tam wiesz nie chcę Cię frustrować
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @21:49:18
no dobra to nara :P
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

~Koch    23.07.2006 @21:46:08
spoko teraz zdalem do 2 lo dopiero ale juz sie martwie:P
^CheshireCat    23.07.2006 @21:36:48
nie rozumiem?
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @21:32:15
hehe nie
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @21:27:16
że sie powtorzę... takie czasy :D
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @21:21:36
takie czasy
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @21:14:17
sama sobie dokończyłam
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @21:07:51
ale i tak nie mamy słoików
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @21:05:06
to moze ukisimy ogórki?
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @21:02:27
aa... a ja nakrętek
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @20:55:27
i to ma byc smutne?
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @20:53:38
co na przykład?
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @20:47:47
nieeee... my z momostem się bawimy w pogrzeb
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

^CheshireCat    23.07.2006 @20:45:07
wiem,
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

~betka    23.07.2006 @20:18:39
Wżyciu niewidziałam kogoś tak brzydkiego, aż na wymioty mi się zbiera
^Martastokrotka    23.07.2006 @12:16:12
moja.
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
+momost    23.07.2006 @00:25:30
E tam zaraz rozbudowuje.
_______
+mOsk    13.07.2006 @13:57:54
no troche mu odpadło

dzieki
~elMisti    13.07.2006 @12:38:20
właśnie to zczaiłem. tez tak sądze ze lepeiej by bylo wybierać z listy pzdr
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~elMisti    13.07.2006 @12:34:09
dzieki zuczek. na starym DA chyba tego nie bylo bo jkaos nie kojarze, pzdr
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~masterin    16.04.2006 @23:58:54
tylko jej tego nie mów, niech żyje dziewcze w nieświadomości
_______
nie kłóć się z idiotą.... najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt